Σάββατο, 12 Δεκεμβρίου 2009

στρέλλα


Η καλύτερη ταινία της χρονιάς...

Η Στρέλλα είναι μία ταινία που μου άλλαξε τη ζωή. Δεν γνώριζα τον Κούτρα προσωπικά, όταν του είπα από ένστικτο ότι θα έπαιρνα πίπες για να συμμετέχω με οποιονδήποτε τρόπο στην ταινία του. Είμαι σίγουρη ότι το έλαβε σοβαρά υπ' όψιν του, παρ' όλ' αυτά το "πόστο" μου δεν τις συμπεριλάμβανε - τις πίπες...

Δεν είδα την ταινία στην πρεμιέρα απο μία σειρά βλακωδών συγκυριών. Την είδα στην εβδομάδα προβολών της ομίχλης. Και ήταν η μεγαλύτερη σίγουρα πλάκα που έχω πάθει φέτος. Συγκλονίστηκα. Άλλαξα. Μεταμορφώθηκα. Ξέρω ότι είναι δύσκολο να πιστέψεις ότι μπορεί όλα αυτά να στα προκαλέσει μία ταινία. Αλλά η Στρέλλα για μένα δεν είναι απλά μία ταινία.

1 σχόλιο:

  1. Μα... τι λεξιλόγιο είναι αυτό!!! Πώς μιλάνε έτσι οι Ελληνίδες κινημ/φίστριες! Αγάμητες είναι όλες??? ;-D
    Άσε που η επιλογή του συγκεκριμένου set για sexual favors ήταν μάλλον ατυχής, νεαρά μου...

    Είμαι περίεργος πάντως να δω τί θα έλεγες αν ήσουν στην καλύτερη, την θερμότερη Νύχτα Πρεμιέρας των τελευταίων 150 χρόνων! [που ήταν και κλάσεις ανώτερη και "τεχνικά" btw]

    Εγω μάλλον θα πάω να τη δω και τρίτη φορά. Ήδη με τη δεύτερη ξεπέρασα και κάποιους ενδοιασμούς που είχα την πρώτη. Και θα την βάλω και στο top20 της δεκαετίας που μαγειρεύει ο seagazing, αν αξιωθώ κάποια στιγμή να το φτιάξω (πολύ ψυχοφθόρο να πρέπει να ταξινομήσεις σε μια λίστα τους έρωτες σου.)

    Btw τώρα τελικά είδα "Κυνόδοντα". Και δεν τρελάθηκα. Άλλο respect, άλλο love, άλλο γκάβλα (ωρίστε, μ' αναγκάζεις και μιλάω βρώμικα!)
    Και μ' έχεις στο φτυσιμο αυτες τις μερες [u'd better been working your ass off :-B]

    ΑπάντησηΔιαγραφή