Σάββατο, 7 Νοεμβρίου 2009

η εποχη του λαγου


η εποχη του λαγού έφτασε. και οι μέρες εχουν κορεσμενα χρώματα και κουρασμένα μάτια. έχουν και πεταχτά μπροστινά δόντια. οι γνωστοί- άγνωστοι συγκεντρώνονται και με νέα αφορμή κάνουν φεστιβάλ κινηματογράφου. παλιοί ναυτικοί ντυμένοι σκηνοθέτες σηκώνονται και λένε ότι έχουν ετοιμάσει. οι υπόλοιποι τους ακούν, προσπαθούν να μπουν με τη σειρά. ένας μπρος άλλος πίσω. μία κοπέλλα με βαμμενα μαλλιά που δε μου μιλάει. απο τρόμο. η στρέλλα τραγουδάει και χορεύει με το καινούριο της φωτιστικό. για 3 ωρες πιστεύω οτι η στρέλλα ειμαι εγω. το πάρτυ εχει αρχισει με έναν λυσσώδη ενθουσιασμό. κάνει ζέστη ή εγώ ζεσταίνομαι. ο θόρυβος. ο θόρυβος. πάντα ο θόρυβος. πάντα ο θόρυβος. παντα, καλύπτει τα πάντα. καλύπτει τη μνήμη και δε θυμαμαι μετά τίποτα απο χτές. καλύπτει τα πάντα. και τα ματια. και δεν βλέπω τίποτα για να θυμαμαι. μονο το κορίτσι που μου χάρισε το λαστιχάκι. της το υποσχεθηκα.

1 σχόλιο:

  1. madame bouche as in kiria alexandra?
    it's kristi!
    remember me?how are you?
    i've been thinking about you,so i gave your name a search and found this. i was meant to call you but i'm stupidly shy.i hope you'll read this comment!

    ΑπάντησηΔιαγραφή